Tuesday, December 28, 2010

Orientasi SMK Setapak Indah Ting 1 2011

Semalam aku ada orientasi dekat SMKSI..Haha..First time pakai baju sekolah menengah..Semalam rase berdebar-debar sikit..sebab tak pernah jumpa cikgu-cikgu sana.. Nasib baikla jumpa jugak kawan-kawan..walaupun sikit je..ada budak sksi,skdk,sk taman melati aku tak tahu..ada ke tak ade..

Debar-debar la jugak sampai sejuk kaki tangan aku..tak tau la apa terjadi ...sampai malam..
~(Sorry ye,tak de  pic semalam)~
Tahun 2011 ni ada pulak Kelas Aliran Agama(KAA)..Ala..dia tambah bahase arab n kelas al Quran je..Mula-mula pakcik jabatan agama islam tu tanye 'Siapa berminat nak masuk KAA?'
Heh ..ada la dua tiga orang yang angkat tangan (~termasuk aku tau!~)..Yang lain semua cakap..tak nak aku..Bahasa Arab susahla..tulah..nilah..Lepas tuseorang cikgu cakap ,'Kaunter untuk KAA telah dibuka,sesiapa yang berminat boleh mendaftarkan diri anda'.
Fuh..x smpi sesaat ,semua orang dah lesap..Aku pun pelik, aik,tadi tak sampai lima orang pun yang angkat tangan,,pelik-pelik
Besar la jugak sekolah nih...

Majalah sekolah yang aku beli
Anyway,kalau nak tahu lebih lanjut,sila layari http://www.smksi.netmyne.com/<Laman web SMKSI>

Sekian saja untuk hari ni..Thank you~

1 comment:

  1. heheh.. padan muke..skolah da nak start~~ :P

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen !