Tuesday, January 4, 2011

Second Day ON School!

      Hari ni dah masuk hari kedua aku sekolah at SMKSI..3 hari turut-turut kiteorang ada orientasi kat dewan wawasan..Aku masuk KAA,(Kelas aliran agama) so,my subject different from the others coz we plus Bahasa Arab and Kelas Kemahiran Al-Quran..yang tak best nya,kiteorang satu kelas diwajibkan masuk Persatuan Agama Islam..Aku mula-mula nak pilih persatuan muzik dan kebudayaan,tapi..aku takut silap hari bulan,aku kene menari pulak..wahaha.. macam SKSI..Aku nak masuk muzik je..
      Tadi aku beli buku tulis..Bapak aku kata 'dah tak sabar nak belajar ke? kalau tak de buku tak jadi pelajar?'
hoho..~
     Ramai lagi cikgu yang aku tak kenal kat SMKSI..adala berapa kerat yang aku kenal..Tadi ada mesyuarat agung for kelab@persatuan..Khairul cadangkan aku suruh jadi AJK FOrm1..PAstu,budak laki cadang ISkandar..Cikgu tengok,lagi ramai angkat tangan for kiteorang, tulah cikgu pilih..
YEah..
KEmenangan berpihak kepada aku...AK Ubaru sedar kepentingan jawatan nih...HArapan aku supaya aku lebih aktif!!!

                                         ~Thank you for reading my blog~
NiNie

0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !