Sunday, January 30, 2011

TRIP 1:Kisah Waktu Malam

Haha..Assalamualaikum sume...Malam semalam kan..
Aku gi jalan-jalan..nak amik kakak aku pukul 11.30 malam..Erm..hari jumaat ..dah lupa dah macam mane ceritanya...Aha!Yang aku ingat..Kereta bapak aku rosak kat OTK..Huhu..Lame jugak la...Bapak aku suruh kiteorang(<Omma> n Aku) tolak kereta..tak menjadi jugak..(Maklumla..kiteorang kan perempuan..mestilah lopek sikit dalam hal ni)..Pastu,beberapa minit kemudian,adela 4 or 5 orang mamat dekat sebelah sana..


So,apa lagi..mintak tolong diorang la..tolong tolakkan kereta..pastu berjalan bergerak jugak (YAY~)..Then,kiteorang pergilah kat Taman Koperasi Polis (Nak amik kakak aku)..Kiteorang sampai kat sana awal...dalam pukul 11.00..Tunggu jela..sambil-sambil tu..Aku ternampak 2 orang mat rempit tengah terbaring macam superman tu..FUYOO..diorang tak takut ke kalau mati tengah jalan..masuk kubur senang-senang je..


Tetiba,kakak aku call..kakak aku kata dia tak turun kat situ..turun dekat pekeliling..Aigoo..Pastu,kiteorang cepat-cepat naik kereta,pergi pekeliling..Pastu..nampak kakak aku..


Thats all~


Ninie

0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !