Wednesday, February 2, 2011

TRIP 5@Terakhir :Uruskan MRSM

Assalamualaikum..Dalam post yang ni,dah jadi 2 post February 2011..
Haritu aku pergi Medical Check Up dekat Sentul..Nape pergi jauh sangat?Aku rase tak de klinik untuk medical check up la dekat-dekat sini..Dia nak X-ray sekali..Aku pergi Klinik Mediviron..Doktor India dekat situ..Mula-mula buat Ujian Air Kencing..


Then,buat X-ray..Die suruh pakai baju t-shirt warna biru nak dekat hitam..Uwaa..lagu laju gila jantung aku berdegup..wahaa..Dia suruh rapatkan kaki..tangan letak dekat pinggang..bahu letak dekat skrin..tarik nafas..Dr tu tutup pintu..(Tahan Nafas)..Pastu dia masuk balik,suruh hembus nafas,amik skrin,suruh aku tukar baju.. 


Lepas tu,Dr tu tanya aku soalan yang MRSM bagi..Lame jugak la..semua sekali RM75.00..
After that, we all pergi PCMC (tempat kerja bapak aku) nak suruh HR bapak aku sain(T.T)..





Aku lapar tau..Aku pergi My News..Mula-mula pergi aku beli plaster (sebab kaki aku luka) n roti gardenia yang bentuk bunga tu..Lepas makan..Aku lapar balik..Aku beli Corntoz yang Cheese tu pulak..Aku nampak ada sekumpulan Cina sebelah kerusi kiteorang..Anak dia siap main I PAD lagi..wahh..


Pastu..Kiteorang pergi pulak Taman Melawati nak bayar yuran MRSM..Ya ALLAH..Jalan nak masuk sana pun dah jam..Aku sempat tidur lagi..Kiteorang pergi BIMB(Bank Islam)..Mula-mula aku tekan no giliran dapat 2008,tapi takde no sekarang..Bapak aku tekan lagi sekali,dapat no 1160..Nak tau tak..yang tulis no sekarang tu no berapa? 1090!! Dahla satu kaunter je yang bukak..frust gila..


Kiteorang sempat Tidur,Makan,Jalan-jalan lagi..Duduk dekat bank je dari pukul 1.30 - 4.30..(Kalau tak silap aku)..Sambil-sambil tu, aku ngan kakak aku pergi kedai buku and alat seni lukis..wah..terpegun aku masuk kedai tu..Segala jenis berus,cat ada..Aku beli pen stabilo Point 68 ..RM3.00..Warne purple..Aku nak buat mind-mapping senang..berkaler-kaler..*bling-bling..


And the last one,Kiteorang pergi Medan Idaman nak photostat, print gambar, tukar tali raket..
We all singgah dekat kedai mamak (aku tak ingatlah..Haji Tapah kut)..Aku order roti planta yang sedap tu..Aku makan licin pinggan..Haha..And kiteorang pun sampai rumah pukul 6.00..Tada..


Ninie
.

0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !