Friday, March 18, 2011

Gi Klinik..Arggh!

Salam,tadi aku pergi klinik idzham untuk (supan nye~) mencuci luka selama ini..Sampai-sampai,kene amik no giliran macam bank..dapat no 2048..sekarang 2039..emm..agak lame..Aku gi beli sekut (cookies) kat OTK dulu..pastu aku masuk balek..tengok cerita naruto shippuden..Cakap pasal NARUTO,aku dah lame tak tengok..lagipun naruto shippuden makin pelik dan susah difahami..Until..no giliran aku dipanggil..chehh...
Aku cakap la dekat doktor tu apa masalah aku..So,dia suruh pergi bilik sebelah(nak cuci~).O.o?
Cuci luka den la..Then ada sorang nurse datang nak cuci..dia suruh aku baring and kaki letak atas tisu..aku buat je la..Tetibe..
-------------------ARGHH-----------------------------------
Sakit weh..Aku tahan jela..Dia buang darah beku tu..Then, dia balut while says 'Buka balutan ni selepas 2 hari tau dan jangan bagi kena air'.."Ow man"..-.-"

0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !