Monday, September 19, 2011

Aku dah gila game semula !

 Hi Assalamualaikum .. Apa khabar semua .. Diharap sihat ya .. Dulu , aku jadi the queen of game , semua orang tanya aku macam mana nak download game , nak lawan tu , lawan ni ,..Then , tahun lepas aku berhenti sebentar sebab ada UPSR . Sekarang aku nak main balik ! Game yang aku selalu main :

Visual Boy Advance : Pocket Monster (Ruby , Sapphire , Emerald , Crystal , Diamond dll ) ( Nama je ada boy , tapi tak semestinya gigirl tak boleh main :)

Game House ( Ni memang favourite . Dulu aku memang baik . Siap beli lagi . Memang membazir . Sekarang              
                       download je :p)

Project 64 ( Nintendo punya emulator (N64) )


B Daman ( Aku dah ada banyak . Cobalt ( Blade , Saber , Fire , Blaster Drive Cannon) , Cammogale ,  
                    Revolver Hades ,  Chrome Harrier , Wing Eagle dll . B- Colosseum pun ada ( neh ! )

Bye !
p/s : Sape ingat aku tak main game?:D



0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !