Friday, September 2, 2011

Cuak Jangan Tak cuak!

Assalamualaikum saya ucapkan~
Kepada semua pelanggan-pelanggan~
Mari membaca post ini sekalian~
Supaya kita dapat pengajaran Ewahh~


Haha..Nak mengarut jap..Macam ni..tadi aku pergi Jaya Jusco..Macam biasa..Beli barang sikit..Aku nak masuk Watson..tetiba "TIT!TIT!TIT!"..Berbunyi la mesin tu..Aku pun apa lagi belah la..Diorang asyik tengok tengok je ,macam aku curi barang..ok.tu yang pertama..
Yang kedua,aku nak masuk MPH..Berbunyi mesin tu untuk kali ke 2.."TIT"(Tulis sekali je sebab malas)..Memang cuak!Pastu aku & sis pergi tingkat atas cari kamus German..Aku terpandang dekat buku-buku art..apa lagi mata terus love love..ada yang rm12..rm30..rm85..suma ada..
Sebenarnya kiteorang takut nak keluar MPH takut mesin scanner tu munyik lagi..fobia tau..Pastu our omma call..
Omma:Ninie kat mana tu?
Aku:Dalam MPH(munyik nak nangis)
Omma:Watpe?Dah beli ke?
Aku :Belum..Kiteorang takut sebab scanner tu munyik..huhu
Omma:Jap ..Ibu datang..


Pastu..Dengan rasa agak berani..Kiteorang keluar MPH ramai-ramai..Macam yang kita jangka bunyi jugak..
Rupa-rupanya..ada yang senasib dengan kiteorang..Mat Saleh!:)
Buat kali pertama aku takut nak datang lagi

2 comments:

  1. menurut kajian dik ninie n dik jaja ni trlebih zat besi kot.. sbb tu dik ninie xblh lalu scanner.. n dik jaja xblh ngan brg2 letrik..

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen !