Monday, September 19, 2011

Operation memang menyakitkan !

        Hi hi !  Hari Khamis bersamaan sehari sebelum hari 1 Malaysia , aku dah operate x,( unknown , sebab tak tau nama dan penyakitnya ).Masa bius tu , rasa macam nak mati , tak boleh sedut oxygen , kena sedut gas bius je. Lepas dr nasir operate tu , aku tersedar  lalu pening-pening dan muntah .(Bweekk ! )


      Lepas tu untuk muntah kedua , dalam kereta dekat MRR2 , habis beg raya aku , kereta bapak aku, baju , tudung and seluar aku kena telur , roti dan air milo yang telah dijadikan muntah.


     Aku menangis ( lebih kurang 3 tisu) sebab tak nak balik MRSM lagi . Dr tak bagi MC la sebab aku ingat ke tak sakit sangat. Tadi , bapak aku mintak MC seminggu . Hari Jumaat ni bukak balutan & jahitan . 
     NI dah termasuk 3 kali operation . Haha. Sungguh hebat kan ?

1 comment:

Komen jangan tak komen !