Tuesday, October 25, 2011

Bestnya!Hajat aku tercapai jugaa!

Assalamualaikum..Fuhh..Setelah siap semua kerja sekolah . .baru boleh update blog..sepanjang aku balik..Aku ada pergi..
Jaya jusco Alpha Angle..macam biase^-^



Tesco Ampang..
KL Festival City dah bukak!..Ada YMAHA MUSIC >.kecik >..:(

Berjaya Times Square Kuala Lumpur
And..Times Square . .Especially...
Amusement Park inside a Shopping Centre!  Times Square, Kuala Lumpur



Cosmo World!!!
Aku naik semua kecuali DNA Mixer..Pening sangat..Masa naik Space Attack paling best..Tudung aku dah nak jatuh pegang je..Supersonic Odyssey? Best juga!!!Walaupun tak pergi genting..Pergi sini pun jadi lah..
Amusement Park inside a Shopping Centre!  Times Square, Kuala Lumpur

Amusement Park inside a Shopping Centre!  Times Square, Kuala Lumpur

Sunday, October 23, 2011

Saya Bijak Jauhi Zina!!

assalamualaikum.Hai.Selamat pagi .. NI aku nak cerita pasai ..

Anda Bijak Jauhi Zina!

Cuba fahami maksud dia . .terbalikkan Jauhi Zina Anda Bijak..Maksudnya..Orang yang menjauhi zina adalah orang yang bijak..
Zina berpunca dari berpegang tangan  . .Setan hasut kita , 'Ala,sakat tangan .. boleh je'..
Pastu peluk ' Ala, tak pe , tak de orang nampak . .'
JANGAN LUPA BAHAWA ALLAH SENTIASA MEMERHATIKAN KITA..

Banyak kisah yang dikongsikan ..terutamanya perempuan yang telah melahirkan anak luar nikah . .

cerita ..
Seorang lelaki yang bekerja di kelab malam . .Dia berzina dengan seorang perempuan sampai mengandung..
Dia bawak minah tu kat satu nenek kebayan . .Dia suruh minum ..(x ingat la .)Yang ingat campur coke..
Pastu , dia guna something untuk tarik janin tu dengat pedih..+hanger, batang bunga ros...
Laki tu hilang camtu je lepas pompoan tu beranak..Cianciancian..

Dan janganlah kamu Menghampiri zina, sesungguhnya zina itu satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang buruk " 
surah : Al Isra' : Ayat 32




Saturday, October 22, 2011

Peristiwa yang ....

Assalamualaikum ! Selamat pagi @ tengah hari . .Aku baru balik semalam syok gila ! Ni aku nak cerita pasal . . Seekor binatang yang cukup pandai . . iaitu
LEBAH.
Jadi, apa kena mengena dengan lebah . .Ni nak cerita ni ... 

Pada suatu malam , lepas sembahyang isyak . . aku dengan Laila nak naik blok . . Aku nampak  warna hitam - hitam deekat lampu . pelikla. . ingat ke lampu rosak . . tengok dekat dekat. . . BAPAK GILE BANYAK LEBAH!
Aku cepat-cepat bagitau roomate aku yang tercinta 'jangan naik blok'..
Kiteorang pergi rumah cikgu nak report.. PAstu cikgu kata rumah cikgu pun ada jugak . .tutup lampu , pasang kipas kuat-kuat..
Lepas tu . .kiteorang balik asrama . .Tidak lama kemudian , kak faie , salah seorang BWP bagitau , Aspuri , kosongkan asrama sekarang . .Rupa-rupanya , bukan blok F je . .Satu aspuri dah berjangkit..
Kiteorang lepas kat musolla , sampai tertidur-tidur..Pastu sape tah kejut , ingatke dah boleh masuk asrama , rupa-rupanya , duduk dekat ds . pun aku tidur. . NAk dekat pukul satu pagi , kak shikin wat pengumuman , blok A B C boleh masuk , blok DEF  tumpang bilik kawan..

Aku masuk bilik ecah , tidoq..krohh..
PAgi tu , lepas solat ... nak naik bilik. .Punyalah banyak bangkai lebah . . merata alama . .depan bilik aku penuh . .geli nak masuk . .lepak bilik laila . tidur . .hihi..