Saturday, October 22, 2011

Peristiwa yang ....

Assalamualaikum ! Selamat pagi @ tengah hari . .Aku baru balik semalam syok gila ! Ni aku nak cerita pasal . . Seekor binatang yang cukup pandai . . iaitu
LEBAH.
Jadi, apa kena mengena dengan lebah . .Ni nak cerita ni ... 

Pada suatu malam , lepas sembahyang isyak . . aku dengan Laila nak naik blok . . Aku nampak  warna hitam - hitam deekat lampu . pelikla. . ingat ke lampu rosak . . tengok dekat dekat. . . BAPAK GILE BANYAK LEBAH!
Aku cepat-cepat bagitau roomate aku yang tercinta 'jangan naik blok'..
Kiteorang pergi rumah cikgu nak report.. PAstu cikgu kata rumah cikgu pun ada jugak . .tutup lampu , pasang kipas kuat-kuat..
Lepas tu . .kiteorang balik asrama . .Tidak lama kemudian , kak faie , salah seorang BWP bagitau , Aspuri , kosongkan asrama sekarang . .Rupa-rupanya , bukan blok F je . .Satu aspuri dah berjangkit..
Kiteorang lepas kat musolla , sampai tertidur-tidur..Pastu sape tah kejut , ingatke dah boleh masuk asrama , rupa-rupanya , duduk dekat ds . pun aku tidur. . NAk dekat pukul satu pagi , kak shikin wat pengumuman , blok A B C boleh masuk , blok DEF  tumpang bilik kawan..

Aku masuk bilik ecah , tidoq..krohh..
PAgi tu , lepas solat ... nak naik bilik. .Punyalah banyak bangkai lebah . . merata alama . .depan bilik aku penuh . .geli nak masuk . .lepak bilik laila . tidur . .hihi..


0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !