Sunday, December 18, 2011

Yaaaa !! Lipas !!


Assalamualaikum and hi!

SOME STORY ABOUT C.CROACHs

1 ) Kedai
Lalala. . Ninie berjalan dengan riang dalam perjalanan ke satu rumah kedai . . Sedang memilih Potato chips , Ninie terasa macam ada somethin' merayap dekat kaki . .Tengok - tengok . . Yaaa!! Mr . C.croach !! 
Lepas habih beli . . Terus Ninie pecut lari balik rumah  sambil nangis !!

Mommy : Napa nangis ni . . 
Ninie :  *esak-esak . . Ada . . lipas  . .merayap dekat kaki . . sob..sob.
Mommy : Huh . .

   2 ) Dekat Lab Kimia

Haha . .Masa tu , cikgu belum masuk lagi . . Ninie ternampak lipeh . .Lari lah . . Pastu lipas tu perasan macam nak main kejar-kejar dengan dia . . Lipas tu pun merayap pergi dekat Ninie . . Nak pijak , geli dengar bunyi * krack ( Lipas kena pijak ) Penyek doh . Pastu , Ninie duduk diam-diam atas bangku . .Lepas cikgu masuk , Ninie tanya kawan Ninie  , ' Lipas tu mana? ' .. ' Dah pergi dah ' ...Fuhhh...Lega tak terkata . . 

Lipas dan segala jenis ulat memang aku geli !!!!

Oleh kerana takmau letak gambar REAL MR.C
 

0 orang nak belanja:

Post a Comment

Komen jangan tak komen !